Beléptetés, beléptető rendszer, beléptető eszközök, vállalati rendszerek


Javascript DHTML Tree Menu Powered by dhtml-menu-builder.com



UNITIME: MUNKAIDÕ-NYILVÁNTARTÁS

“TEMPUS FUGIT” – az idő szökik...
Ennek nyomon követésére szolgál a UNITIME munkaidő-nyilvántartó szoftver. Egy modern vállalatnak képesnek kell lennie a különböző munkaidő-konstrukciók követésére. Részmunkaidő, rugalmas munkaidő, szabadság, munkaidő csúsztatás stb. Mindezek a konstrukciók különböző információk rögzítését, összegzését, elemzését és ellenõrzését kívánják meg. Ez pedig egyhangú és hálátlan munka, amiben igen könnyű hibát ejteni, az alkalmazottak nagy felháborodására.

A UNITIME szoftver ennek a problémának a megoldását kínálja HATÉKONYAN, ÁTLÁTHATÓAN ÉS VÉGLEGESEN.

Idő menedzsment emberi érintéssel

A UNITIME rendszer belső működése biztosítja, hogy semmi nem marad észrevétlenül. Hibátlan, a legpontosabb időt méri, biztosítva, hogy mindenki becsületes és tisztességes elbánásban részesüljön. Nem meglepő, hogy néhány év leforgása alatt a UNITIME fontos partnere lett a nagy cégek Emberi Erőforrás és Személyzeti osztályainak. Mivel a munkaidőt automatikusan rögzíti, az alkalmazottak nagy megelégedésére szolgál.

A UNITIME lényegesen lecsökkenti az információ feldolgozásával járó idõt. A fentiekben csak néhány példát soroltunk fel azokból a jellemzőkből, amelyek felkelthetik az alkalmazottak munkaidejéért felelős személyek figyelmét. Mit is várhatnánk még egy rendszertől?

A UNITIME minden igényt kielégít a munkaidő menedzsmentjével kapcsolatosan, a vállalat méretétől függetlenül. Az üzleti világban az idő megfelelő kihasználása profitot jelent. A UNITIME a munkaidő automata követésére szolgál, a megérkezés pillanatának rögzítésétől kezdve a munka végeztéig, az adatok olyan formátumú rögzítésével, amelyek segítségével a legkönnyebben kiszámolható a fizetés. Mindez a személyzeti osztállyal összeköttetésben történik. A UNITIME azonban még ennél is többre képes: ellenőrzi a hiányzásokat, a szüneteket, felrajzolja a műszakok szervezeti szerkezeti diagramját, kezeli az ünnepnapokat, a túlórát, a szabadságokat, a betegállományt, a vállalat épületén kívül történő munkát, a munkaidővel kapcsolatban előre nem látható problémákat, időbeosztás tervezeteket rajzol fel, és azonnal reagál új helyzetekre vagy megkötésekre, stb. Ezek az alkalmazási területek is azok közé tartoznak, melyek számára a UNITIME eltárol minden eseményt az Ön által meghatározott idõtartamra. Ezek az eltárolt adatok hasznosak lehetnek bármilyen nézeteltérés, vagy rutinellenőrzések kapcsán.

Egy homokóra sok homokszemcsét rejt magában

A UNITIME felépítése egy szerszámkészlethez hasonlít, lehetővé teszi a vállalati munkaidő kezelését a céges gyakorlattal és szokásokkal megegyezően. Korlátlan számú személyt, kártyaolvasót, épületet képes kezelni. Használata egyszerű, a Windows-ban megszokott megjelenésnek köszönhetően.
Működtethető Windows 2000, XP, vagy kompatibilis operációs rendszerekkel. A UNITIME támogatja a relációs adatbázisokat, mint például az Oracle. A UNITIME bármilyen kábelezésű hálózatban használható, az Ön által választott nyelven. Kommunikál a hardverrel, például a vezérlőkkel, a kártyaolvasókkal, akár billentyűzettel / képernyővel, vagy azok nélkül.

Napjainkban, amikor az idő ennyire fontos, ezek az összetevők lényegesen hozzájárulnak a hibamentes időnyilvántartáshoz.

Néhány standard jellemző

  • Több telephely, több feladat és több felhasználó egyidejű követése
  • Valós idejű keresés
  • Korlátlan számú jelszó és felhasználó profil
  • Biometrikus azonosítás a UNITIME szoftverbe történő belépéshez
  • Grafikus munkaerő fejlesztés tervezet
  • A ledolgozott munkaórák valódi idő szerinti kiszámítása
  • Korlátlan számú időtáblázat, hiányzás és speciális órák
  • Jelentések / Előzetes megtekintés a képernyőn
  • Ebédjegyek kiszámítása
  • Küldetés kódok
  • Transzfer a pénzügyi rendszerbe (bérszámfejtés)
  • Anomáliák nyomon követése
  • Mentés, visszaállítás
  • Automatikus átállás nyári/téli időszámításhoz
  • Automatikus feladat tervező (listák)
  • Rugalmas paraméterezhetőség
  • Az adatbázis auditálása
  • On-line segítség
  • Adatok exportja – importja
  • Egyszerű és könnyű felhasználás
  • Intranet és Internet lehetőség (UNIWEB Time)
  • Kerekítések, többszörös túlóra opciók
  • Operator Log file 

Műszaki leírás


Elérhető operációs rendszerek
Fõbb támogatott adatbázisok
Többnyelvű
Elérhetõ leolvasó technológiák
Rendszer felépítések
Felhasználók száma
Idõbeosztások és idõbeosztás ciklusok száma
Adattárolás
Integrálható alkalmazások
•  Windows XP, Vista, Server 2003
•  Oracle, MAX-DB
•  Magyar, angol, francia, holland, egyéb igény szerint
•  Lásd HARDWARE információs lap
•  Kliens / Szerver, Stand Alone, Web
•  Korlátlan (licence-től függően)
•  Korlátlan
•  Az aktuális jogszabályok és az egyedi igények szerint beállítható
•  UNIWEB          Intranet és Internet modul
•  UNIVISIT         Látogatómenedzsment
•  UNITIME          Munkaidő nyilvántartás
•  UNIGUARD     Riasztás felügyelet
•  UNITOUR        Őrjárat ellenőrzés
•  UNICARD        Kártya megszemélyesítés



Beléptető eszközök. Forgóvillák, Forgókeresztek, Forgókapuk, Lengőkapuk, Gyorskapuk, Jármű beléptetés
Beléptető eszközök

Beléptetés

Fizető parkoló

Riasztás-felügyelet

Látogatómenedzsment

Azonosító nyomtatás



Beléptetés • Beléptető rendszer • www.anteus.hu • sales@anteus.hu • Telefon: +36 1 9000 300 • Fax: +36 1 9000 301

Beléptetés • Beléptető rendszerek •  Ticket Control - Jegyeladó rendszer, Park Control - Fizető parkoló rendszer • Beléptető eszközök • forgóvillák, forgókeresztek, lengőkapuk, gyorskapuk,

jármű beléptetés • Hotel beléptetés • Vállalati rendszerek, vállalati beléptetés • Beléptetés - UNIPASS• Munkaidő nyilvántartás, munkaidőnyilvántartó rendszer - UNITIME • Látogató menedzsment - UNIVISIT • Riasztás felügyelet - UNIGUARD • Azonosító megszemélyesítés - UNICARD • Őrjárat ellenőrzés • Fürdő és wellness beléptető rendszerek • Beléptetés