Beléptetés, beléptető rendszer, beléptető eszközök, vállalati rendszerek


Javascript DHTML Tree Menu Powered by dhtml-menu-builder.com



UNIPASS: BELÉPTETÉS ‘A LA CARTE’

Napjaink új veszélyei új óvintézkedések meghozatalára kényszerítenek. Ezért fejlesztettük ki a UNIPASS beléptető rendszert. Termékünk célja a rongálások, szerzői jogbitorlások, illetve szellemi termékek eltulajdonításának megakadályozása. A vállalat felé irányuló nem kívánt figyelem vagyonokba kerülhet, és sajnálatos módon egyre elterjedtebb. A UNIPASS megoldást kínál erre a problémára. Lehetővé teszi, hogy birtokába jusson olyan lényeges információknak, mint például: KI, HOL, MIKOR, HOGYAN jutott be a vállalat területére. A UNIPASS segítségével mindenki könnyedén azonosíthatóvá válik, és mozgása tisztán nyomon követhető lesz. Azon túl, hogy a biztonság jelentős mértékben nő, a felügyelet és a biztonsági őrök költsége drasztikusan lecsökkenthető.

A UNIPASS rendszer korszerű technológián alapul, a szoftver minden egyes személy számára vállalatának szabályaihoz igazodva határozza meg a belépést engedélyező jogosultsági kört, mely személyreszabott kártyán kerül rögzítésre. Ez a jogosultsági kör bármikor módosítható, például ha megváltozik a szabályozás, vagy a személy munkakört vált. A UNIPASS BIZTONSÁGI SZABÁLYZATOT ALKALMAZ, ÉS ELEMZI az alkalmazottak, valamint a látogatók mozgását a cég üzleti céljainak megfelelően. Más szavakkal, Ön meghatározza a szabályokat, a UNIPASS pedig biztosítja azok betartását. Így alkalmazottainak, vendégeinek, vásárlóinak, alvállalkozóinak és látogatóinak biztonsága nőni fog, védelmet fognak élvezni a betörőktől, balesetektől és kellemetlen meglepetésektől. A UNIPASS védi berendezéseit, és azon bizalmas dokumentumait, amelyek felkelthetik a betörők vagy a versenytársak érdeklődését.
A belépési szabályok központosításával és a személyek mozgásának figyelésével a UNIPASS megvédi vagyontárgyait és garantálja a vállalat területén eltévedt látogató fizikai biztonságát. A UNIPASS információt is tárol, amely szükség esetén felhasználható az események rekonstruálásához. Ezek a jellemzők magyarázatot adnak arra, miért is aratott ekkora sikert a UNIPASS a multinacionális vállalatok, valamint a kis és középméretű cégek körében.

Egyszerű mégis hatékony használat

A UNIPASS felépítése egy szerszámdobozhoz hasonlítható, a vállalati vagyontárgyak védelmét a cég mûködési szabályainak és érdekeinek megfelelően, rugalmas módon végzi. Korlátlan számú személy és épület felügyeletére használható, a Windows háttér minden kényelmével és egyszerűségével. A UNIPASS relációs adatbázisokat támogat, mint például az Oracle vagy az MAX DB. Működtethető Windows 2000, XP, Windows Server 2003, Vista vagy kompatibilis operációs rendszerekkel. A szoftverhez való hozzáférés felhasználói profil segítségével történik, mely meghatározza a hozzáférés jellemzőit és az elérhető adatokat.

A szoftver, ami üzleti vállalkozásával együtt fejlődik

A UNIPASS párbeszédet folytat a központi vezérlőkkel, biztosítva a gyors működést, a megbízhatóságot és az optimalizált reakcióidőket, a legújabb technológiákat használó proximity, mágneses, Wiegand, HSF, Mifare, nagy távolságú és biometriás olvasókkal. A UNIPASS megoldás integrálható bármilyen kábeles és számítógépes hálózatba egyéni igény szerint. Felhasználható a belépések bizonyos részének, vagy teljes egészének vezérlésére, a kiválasztott nyelven. Párhuzamosan működtethető a UNITIME Munkaidő nyilvántartó, a UNIGUARD Riasztás felügyelet, UNITOUR Őrjárat ellenőrzés, és UNIVISIT Látogató menedzsment szoftverekkel. A rendszer a vállalat növekedésével párhuzamosan bővíthető.

Összegezve: a céljaihoz rugalmasan illeszkedő biztonságot kínálunk.

Néhány standard jellemző

  • Több telephely, több feladat és több felhasználó egyidejû támogatása
  • Anti passback
  • PIN kód és vészhelyzet kód
  • Látogató nyilvántartás
  • Személyek lokalizációja
  • Valós idejû keresés
  • Eseménykövetés, személy vagy ajtó alapján
  • Korlátlan számú jelszó és felhasználó profil
  • Rugalmas paraméterezhetõség
  • Jelenlét figyelés
  • Automata feladat tervezõ
  • Automata idõátállítás nyári/téli idõszámításhoz
  • Biztonsági mentések menedzsmentje
  • Az adatbázis ellenõrzése
  • On-line segítség
  • Adatok exportja – importja
  • Egyszerû és könnyû felhasználás
  • Intranet és Internet lehetõség (UNIWEB opció)
  • Operator log file
  • Jelentés generátor
  • On-line diagnosztika

Műszaki leírás

Elérhető operációs rendszerek

Többnyelvű
Elérhető leolvasó technológiák
Felhasználók száma
Belépési profilok száma
Eseménynapló
Integrálható rendszerek
• Windows XP, Vista, Server 2003
• Oracle, MAX-DB
• Magyar, angol, francia, holland, egyéb igény szerint
• Lásd HARDWARE információs lap
• Korlátlan (licence-től függően)
• Korlátlan
• Az aktuális jogszabályok és az egyedi igények szerint beállítható
• UNIWEB Intranet és Internet modul
• UNIVISIT Látogatómenedzsment
• UNITIME Munkaidő nyilvántartás
• UNIGUARD Riasztás felügyelet
• UNITOUR Őrjárat ellenőrzés
• UNICARD Kártya megszemélyesítés

 




Beléptető eszközök. Forgóvillák, Forgókeresztek, Forgókapuk, Lengőkapuk, Gyorskapuk, Jármű beléptetés
Beléptető eszközök

Látogatómenedzsment

Fizető parkoló

Munkaidő-nyilvántartás

Azonosító nyomtatás

Riasztás-felügyelet


Beléptetés • Beléptető rendszer • www.anteus.hu • sales@anteus.hu • Telefon: +36 1 9000 300 • Fax: +36 1 9000 301

Beléptetés • Beléptető rendszerek •  Ticket Control - Jegyeladó rendszer, Park Control - Fizető parkoló rendszer • Beléptető eszközök • forgóvillák, forgókeresztek, lengőkapuk, gyorskapuk,

jármű beléptetés • Hotel beléptetés • Vállalati rendszerek, vállalati beléptetés • Beléptetés - UNIPASS• Munkaidő nyilvántartás, munkaidőnyilvántartó rendszer - UNITIME • Látogató menedzsment - UNIVISIT • Riasztás felügyelet - UNIGUARD • Azonosító megszemélyesítés - UNICARD • Őrjárat ellenőrzés • Fürdő és wellness beléptető rendszerek • Beléptetés